keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

#87 kuvia ja höpinää

moikss :) 
tänään tuli otettua paljon kkuvia ja laittelen niitä tänne blogiin ! :) 
menin tallillle joskus siinä puol 2 aikaa. hain ponin ja menin talliin laittaa sitä kuntoon!
 
ratsastin kentällä. menin kerran sen helppo B 3 radan. vaida oli ihan kiva ratsastaa :) rata meni ihan okei. raviosuus meni taas hyvin. laukkaa meidän pitäää vähän treenata vielä, se ei menny taaskaan ihan putkeen!
joo kiva asento mulla .. :D könötän aina kaikissa kuvissa :p

ratsastin noin. 20-30 minuuttia ja sitten lähdin talliin päin, koska oli ihan karseen kuuma ! poni oli ihan hikinen, pesin sen ja vein sen  tarhaan , jossa se saa piehraroida!
hhaahha mun laamanen <3 1 ( huomatkaa sen turvassa joku olio XD nenäreijät silmat, toi suuaukko suu :D juu ymmärsitte hyvin !

sitten olin tallissa pari tuntia ja siivosin tavarat paikoilleeen ja vähän kaappiakin laitoin kuntoon. mentiiin sitten minä ja emmi uittamaan poneja. kati ja celinakin oli mutta vaan kävellen.

jootota mun asento ......... XDDDD en ymmärrä mitä tässä yritän tehä



roiskis



ihaniin !!
 sitten vein talliin ponin ja lähdin kotiinpäin :) 

että tällästä tänään ! :D huomenna teen sen mydayn ja silleen ! vaidalla huomenna vapaapäivä.

~ mellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin