lauantai 8. kesäkuuta 2013

#89 hööks ja horze

tässä esittelen teille ostoksia mitä ostettiin  hööksistä ja horzelta. pitäisi olla kaikki mitä ostettiin :) 
ostettiin mulle siis saappaat. nää on mun mielest tosi hyvät ja nätit! ja nää on ainooot saappaat mitkä eii oo mulle liian leveet koska mun jalan koko on 41 ja kaikis muissa saappaissa leveys on liian levee :D 

kannukset. huomattiin vasta kotona että nää on 20mm. eli en sais käyttää näitä kisoissa ponilla. joten me ostetaan kyllä uudet ja lainataan nyt kisoihin kaverilta :) 

 sitten tämmönen kärpässuoja. 

nää tämmöset jännät saapastuet ! :D 



tämmönen joku perus riimu. ei ollut hirveen kallis mutta kivan värinen on juu ;)! 

sittten tämmöset superihanat suojat !<3 musta nää on tosi kivat mut ei mitenkään maailman kestävämpiä välttämättä. no menee niin  kauan kun menee, ei ollut edes hirveen kalliit :) 

horzelta heppojen irtonameja :D ! otettiin eniten lakua ja ne on tuolla kupin pohjalla. en tiedä oikeen mitä noi muut hetkut oikeen on =D 

eilen mulla oli siis iian tunti. oltiin kentällä kun oli hyvä ilma. tehtiin aluksi avoja. vaida tuntu aika jäykältä aluksi. se ei oikeen halunnu taipuu hirveesti. mut sit se vähän parani. harjoteltiin sen jälkeen helppo B 3 juttuja. tehtiin oikeestaan ne kaikki jutut. laukka oikeeseen kierrokseen oli todella jäykkä aluksi, puski koko ajan vasemmalle tai oikealle. mutta sittten jäykkyys 'lähti' ja parani tosi hyvin. ravi-käynti siirtymät meni ihan super hyvin! :) 

huomenna mulla on siis kisat! tänään meen itsekseen ratsastamaan ja treenaan ohjelmaa. sen jälkeen äiti letittää vaidan, rasvaan kamat ja silleen :) 

~ mellu

1 kommentti:

  1. ihanii kisa kuvia mist paikast noi kuvat on ja minkä ikänen toi poini on

    VastaaPoista

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin