maanantai 10. kesäkuuta 2013

#90 koulukisat !

moikka ! 
mulla oli eilen tuusulassa koulukisat. lähettiin tallilta noin. 20 yli 11. oli kolme tunti aikaa mun rataan. no ajettiin sinne puolessatoista tunnissa ja matka meni hyvin. menin sinne siis monican kanssa! otettiin sitten hepat pois traikusta ja alettiin laittamaan poneja kuntoon. mentiin ekaks kävelee alkukäynnit maastoon. kävelimme n. 20 minuuttia ja lähdin sitten verkkaamaan. alkuraveissa tuntui hiukan jäykältä. tein siinä niitä avoja mitä iian on joka tunti hokenut että ne on tärkeitä. sitten kun menin harjotusravia niin ei enään ollut jäykkä. laukassa vaida oli mielestäni tosi hyvä! laukannostot oli hyvät ja silleen. 

verkkaa
no sitten oli mun vuoro mennä maneesiin oottaa kun edellinen menee sielä. kisat oli maneesissa joka oli mun mielestä tyhmää :(( en ite tykkää yhtään siitä maneeesista :o nomut sit oli mun vuoro! kun tulin aluksi keskihalkasijalle, käännyin vähän liian myöhään ja siitä tuli sitten vähän vino :/ no mut sitten se volttikaheksikko oli ihan hyvä. no kaikki meni mun mielestä hyvin. yks laukannosto oli vähän. kröhöm.. no ei mitenkään paras :DD käyntiosuus meni mulla ehkä parhaiten. sain niistä 6.5 (: niin ja sain yhen huonon numeron kun laukassa rikkoi raviiin :/ prosenttei tuli sitten 57,500 ja olin kolmas joka ei sijoittunut !<3 eli meni mulle tosi hyvin :)) ja voittajalla oli prossii 63 % :D 





eli kisat meni hyvin. ja siksi ehkä meni koska olin rento enkä jännittänyt YHTÄÄN. yleensä jos jännittää ni mulla on mennyt huonosti XD no opimpahan siitä jotain :) 

et tällästä eilen ! :) 

~ mellu

9 kommenttia:

  1. miks vaihat joka päivä banneriii XD jos tulee joku uus kuva ni heti sitte .. eri asia jos ne ois tosi hienoi ( en väitä et nää on rumii ) mut siis semmosiii tajuuks

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja noi rajaukset ...

      Poista
    2. sä voit varmaan tehä mulle semmosen tosi hienon bannerin missä on hyvät rajaukset jne ;)))))))))) sitä odotellessa! ja mun mielestä en joka päivä oo vaihtanu bannerii, viimeks pariviikkoo sitte ! voit varmaan tulla tänne kommentoimaan ihan omalla nimellä niin katsotaan sitten :)

      Poista
    3. ja lisään vielä että jos sua niin paljon häiritsee niin tee samanlainen banneri minulle ja rajaa sama kuva samanlaittii :) et katsotaan onko sunkaan rajaus 5/5 !

      Poista
    4. voi kauhistus :DDDD no okei melisa kyl sä munki mielest vaihat usein bannerii mut ei se mitää haittaa:D

      Poista
  2. ja tiiiän et toi rajaus ei oo mitää parasta, mut halusin tehä uuen ja kyl mä tota viel vähä parantelen :DD

    VastaaPoista
  3. ihana blogi minkä ikänen toi sun poni on?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja se on syntynyt -98 eli tänä vuonna 15 :))

      Poista

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin