sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Toive ostokset

Moi! Aattelein tehä tänään tämmösen Toive ostokset -postauksen eli laitan tähän kuvia ja sen semmoisia mitä haluaisin ostaa itselleni ja kerron jotain niistä että miksi tarvitsisin yms.

Animon ratsastushousut
Animon ratsastushousut jotka ovat nimeltään no limit star?! tai jotain semmosta xd. En ihan pakolla tarvitse ostaa animon housuja mutta tarvitsen nyt keväällä ostaa uudet housut ja nää on mun mielestä ihan superkivat ja löysin semmosen sivuston josta löytyy kaikkia juttuja halvemmalla. Nää on vielä kivan väristetkin ja tykkään noista koristeista ja polvissa on gripit ja tuol alhaalla tommoset joustolahkeet tai tommoset. :D Nää ois tosi kivat ja varmaan hankin nää, pitää vähän tehä töitä sen eteen ku ei nää mitkää maailman halvimmat oo.


 Hööks saapaskassi
CRW:n perus ruskea saapaskassi johon menee myös kypärä ilmeisesti tohon pieneen ruskeaan lokeroon tai en tiiä, ainakin hööksissä sen nimi on saapas- ja kypärälaukku. Mä tarvitsisin nyt tätä oikeasti koska en enää aijo raahata mun saappaita jossain pussissa koska on se parempi ja helpompi niitä kuljettaa tämmösessä suojaisemmassa, kuin pussissa joka ei suojaa oikee mitään. Tää on kiva tämmönen perus ruskea. Hinta 22e

Hevostraileri
Tää ois tosi kätevä sit kun kisaa aika paljon. Me ollaan harkittu jo trailerin ostoa mutta mä en kesällä kumminkaan joka viikonloppu kisaa niin ei välttis osteta vielä tänävuonna. Tämmönen kahen hengen traileri ois kiva ja sit just tää humbaur- merkkinen. Värillä ei oikeestaan oo välii mut joku just valkonen/harmaa/musta :) 



Veredus suojat
Haluaisin Vaidalle nää veredus - piaffe suojat. Eli nää on niinku kouluratsastukseen et nää ei oo semmoset ihan normaalit suojat, kuten kuvasta huomaatte. Nää korvais aika hyvin pintelit joita aika paljon mä pyöritän koulutunneille kun mä tykkään laittaa aina jotain jalkoihin ni nää ois tosi kivat, pitää vaa laittaa tommoset klipsit kiinni. Just nää valkoiset ois kivat. Haluaisin niinkun etu- ja takajaloille. Nää ei oo mun ostoslistassa ensimmäisenä eli nää ei oo mitkään pakko-ostokset mut oon haaveillu näistä jo jonkin aikaa!

Kingsland pipo
Oon pitkään jo haaveillut Kingslandin piposta kun mun kavereilla on niin ne on tosi kivan ja lämpimän näköisiä. Eniten oon halunnut tota oikean puolimmaista just tolla värillä kun toi on vaan mun mielestä tosi kiva vaikka ei oo mitenkään kovin erikoinen. Vasemman puolimmainen on myös kiva tolla värillä ja tummansininenkin tuollainen on varmasti hyvä. Jos saisin valita kumman ottaisin niin ehdottomasti tuon oikeanpuolimmaisen! Hinta on ollut yleensä joku 75e ?! korjatkaa jos oon väärässä :DD

Enkkuviltti
Enkkuviltti hevoselle ois tosi kiva. Mulla ei oo mitää pakollista tarvetta saada tätä mutta olisin ihan hauskaa jos mulla ois tää ja jos ostaisin tän niin ostaisin aika paksun että siitä olisi jotain hyötyä koska on tällä hintansakkin. Vaikka aika monella on tää loimi niin ei se mua ainakaan haittaa, massan mukana haha. :D En kyllä näe tarvetta siis hankkia tätä enkä tiiä jaksanko mutta hhaha silti :p

Kouluhuopa
Vaikka meillä onkin semmoinen glengordonin tummansinisillä/viininpunaisilla kanteilla niin olisi kiva saada kumminkin tämmönen ihan normaali valkoinen kisahuopa koska nämä ei ole hirveän kalliita. Ja kumminkin jos kilpailee niin on hyvä olla myös kaksi huopaa koska jos toinen vaikka likastuu tai jotenkin..


Mulla ei ole nyt ollut oikeen suurempia toiveostoksia. Kuten sanoin niin nyt aijon tässä hankkia keväällä noi animon ratsastushousut ja sit toi saapaskassi. Tietenkin aina haluaisin jotain pientä krääsää esim jotain saapassukkia aina tarvitsee niin en nyt jaksanut niitä tähän tukkia.

Se kauan lupaamani kuulimispostaus tulee kyllä vähän ajan päästä, oon mennyt keskiviikkona fannilla, tänään fannilla, huomenna(maanantaina) Fannilla ja tulen menemään tiistaina Iian tunnille Fannilla. Et nyt tulee vähän Fanni -ratsastusta putkeen mut se on hyvä juttu, ja siks  meen nyt tälleen perätysten sillä koska omistajat on Thaimaassa tällähetkellä mutta tulee Tiistaina. Ja teen varmaan ensviikolla sen linkkaa blogisi jutun johon voitte viellä linkkailla vaikka ei ole rekisteröitynyt lukija. :)

kommentoikaa mitä tykkäsitte ja oliko teillä samoja toiveita? :)

~mellu

4 kommenttia:

  1. Olishan noi kivoi jos olis rahaa....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai sulla vai? :/ nomut pitää tehä töitä niiden etee ja nii, emmäkää näit ilmaseks saa vaikka olis seki kivaa! :D

      Poista
  2. Tarpeellisia ostoksia olisi :) Traileri tosiaan kannattaa ostaa vasta silloin, kun on oikeasti tarvetta ja usein, niin suuri ostos ettei kannata "turhaan" maksaa.. Oma traikku olisi kuitenkin tosi kiva ja se ois aina valmis käytettäväksi :) kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sanoinkin postauksessa että ei me vielä ostettaisi mutta sitten kun on oikea tarve ja kisoja alkaa olemaan paljon enemmän.. Kiitos asiallisesta kommentista ja kiva et tykkäsit:)

      Poista

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin