torstai 27. kesäkuuta 2013

#101 pellolla

mou
eilen meni mun pikkusisko jotai 30 min tunnille, sitten mä menin vähän ratsastamaan sitä ku mull on la ne kisat ni se ois hyvä. sen jälkeen menin monican kans pellolle, oltiin jotai puoltuntii siel tai yli. ravattiin suoria ja laukattii ylämäet täysiä ;) oli kivaaa ! ja noi pellot on tosi isoja ja pitkii et noist tulee yhteeensuuntaan joku pari kilsaa jos käveleee reunat! onn niiiin kivaa kun on kesä ja saa mennä pelloilla<3

tänään sitten oli vaidalla vapaapäivä, menin kyllä vähän kävelemään ilman satulaa pellolle hetkeksi ! huomenna iian koulutunti ja la siis kisat ;) 

tänään<3
uhuh könötys.. oikeesti aina ku hevonen käveleee tai on paikallaan ni alan heti könöttää, muutenki mul on niinku vähä huono ryhti sillee ku oon vaan, mut ei niin paha ku ennen. sit ku mä niinku ridaan ni ei enää oo mut joo siis sillon ku en tee mitää ni on XDD et hyi mikä könötys ^^^

nyt on ollu NIIIIIN kuuma lähipäivinä. on ollu jotai +30 astetta !! hyihyi se on jo vähä liikaa. mun mielestä 25 on hyvä :) on kauhee ratsastaa tommosel sääl ja varsinki olla tunnilla. mut huomen on jotai 20 astet et ihan kiva, tekee tosiaa hyvää nyt :)!

tämmöne lyhyt postaus täl kertaaa

~  mellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin