keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

#100 höpötystä ja +30 lukijaa!

moiiii :) jeee tää on mun sadas postaus jo ;;o ja mulla on jo 31 lukijaa :) jeee!! mulle se on ainakin paljonn :)

eilen oli iian koulutunti ja sitten kans derbykentän maalaustalkoot. menin tallille 5 ja menin siitä melkeen suoraa maalaa, maalasin kavereitteni kaa jotain 1h ja menin laittaa ponskii kuntoo. verkkasin jotai 15 minuuttii. tunti oli kentällä, tuli muuten ihan sairaan kuuma kun jossai melkeen 30 asteen lämmös ratsasti tunnin! huhhuh! no tehtiin aluksi ravi - käynti siirtymii ja sitten kans lisättiiin voltit kulmiin niiden kanssa. se meni ihan hyvin, loppuu kohden aina vaan parani ja tuli muutamii tosi hyvii pätkii! :) sitten laukassa tehtiin aluksi kans ihan voltteja ja silleen ja taivuteltiin. oikeeseen kierrokseen oli vähän jäykkä,sain lopuksi sen pois ja vasempaa kierrrokseen meni paljon paremmin :) meni ihan hyvin tunti ja sillein.  ponski oli ihan hikinen tunnin jälkeen joten pesin sen ja vein tarhaan jossa se sai hetken olla. sitten menin jatkamaan maalaamista ja sieltä sai pizzaa jos oli maalannu :) mun  yks ihana paita meni maaliin, mut onneks ei maksanu silleen paljo joten ei haittaa mut ärsyttää kyl >:DD 


ainii ja mulla on muute lauantain koulukisat ponikoululla! meen monicankassa samal kyydillä, molemmat mennään helppo b kn special :) torstaina vaidalla vapaa, perjantaina mulla iian koulutunti ja mennään se rata läpi kunnolla, ssen jälkeen letitys ja puhistan kamat ja laitan kaikki valmiiks ettei aamul tarvii tehä muuta ku laittaa kamppeet ja ponit traikkuun ja sitte menoks ;) 

+++ jja kiitos kaikille yli 30 lukijalle :) se on mulle nyt paljon koska en todellakaan ajatellut että niin 'monta' kiinnostais tämmöne blogi :D ! 

~  melluu

~  mellu

3 kommenttia:

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin