keskiviikko 1. toukokuuta 2013

#62 koulutunti + muuta

moiks (;
tänää mulla oli mun pikkusiskon kaa puoliks sonjan tunti. eli kummatki meni 30 min. oikeeestaan mä menin 15 min ja pikkusisko vähä enemmä koska sillä oli jotain ongelmia :D no mä menin sit hänen jälkeen ja aloin heti tekemään askeleenpidennyksiä, jotka on(oli) meille se ongelma. mentiin siis kentällä ! mutta kappasvaan se lisäs kentällä paaaaljon paremmin kun maneesissa. eli ne meni hyvin! sit koottiin vähän ravia ja siitä taas lisättiin. sitten teimme pysähdys - peruutu joka ei mennyt niin hyvin kun ennen. mut sit ne parani ja aloin mennä sitä rataa jonka menin kisoissa :) se meni kans hyvin! vaida oli niii kiva ratsastaa, oli tosi reipas ja kuunteli hyvin pohjetta ja pysyi hyvin peräänannossa ! (: 

juuh tein tässä koosteen ratsastustunnista joka oli siis tänään, sori  ku noi äänet kuuluu tollee ärsyttävästi ku en saa niit pois ): mut joo tälläst tänää ;)

/sori  ku  toi on tollee pystys ); 




ostetttiin mulle kevätjuhlii mekko. en ois sillee vapaaehtosesti ostanu mekkooo sinne päättäreihi mut kaikil on tyylii joku mekko tai hieno hame ja en ois halunnu olla ainoo jolla on tyylii jotkut farkut XD hha noeivaa mutsiis joo ostettiin nyt tämmöne ihana mekko <3

tossa se ei ehkä näytä niin kivalta kun oikeasti on, mutta on oikeasti tosi ihana ;)<3

huomenna mä meen yksiksee joskus 4 jälkeen tallille. meen vaan käyntii vaidan seläs ja sitten putsaan kamat ja teen kaikkee ja oon siellä sitten pitkään ;) huomenna luulen että postaukset menee lyhyyeen tai sitten en postaa ollenkaan (: ! 

~ mellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin