perjantai 17. toukokuuta 2013

#74 rataharjotusta

moiikka ! 
tänää oli siis koulurataharjotukset jotka Iia piti. se meni mun mielestä ihan hyvin. tuli paljon 6, ja viispuolisii ja yksi 7 & yksi 4 .... se 4 tuli kun oli askeleen pidennys niin vaida ei lisännyt yhtään. yritin ite laskella prosenttei mutta siitä ei tullu mitään :D aina näytti eriä, mutta suurinpiirtein jotain 60 % ! et oon kyl tyytyväine :) vaidast on muute tullu tosi reipas ! ollaan alettu n. 1 vk sitte syöttää sille Aloe Veeraa, joka auttaa vähän kaikkeen, esim virkeystasoon ja se onn kyllä jo tepsinyt ;) ! suosittelen
loveu <3
olin kans tänään Amandan kanssa teatterissa. se oli joku pikkuvampyyri :D siellä näytteli meijän tallikaveri. et mentiin oikeestaan siks kans kattoo sitä ! se oli ihan hyvä, välillä vähän jännä XDD
 
siis ihquu
ratsastuskuvia ei nyt valitettavasti tuu, äiti kyllä kuvas mutta arvaa onko ne yhtään kamalia mun osalta ;) toisessa kuvassa silmät kiiinni ja toisessa jotai muuta 
huomenna meillä on sitten meidän tallilla kansalliset koulukisat. en mee sinne ihan niin ajoissa kun ne alkaa, mutta sitten jossai 10 aikaaa meen, ja huomenna vaidalla taluttelu ja syöttely päivä !  sitten oon varmaanki illemmalla amandan kanssa ja silllee :) ! 
++ ratsastusvaatteiden esittely tulossa aivan pian ;) 

~ mellu 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin