lauantai 4. toukokuuta 2013

#64 kaikenlaista + kisat

heipodei

kerron nyt vähän tästä viikosta koska tuntuu taas etten oo minkäänlaista postausta tehny viimeaikoina :D 

perjantai
mulla ois ollu tunti, mut meillä ois ollu just siihen aikoihin menoa, mut sit se peruuntukin ja en päässy sit tunnille ku ne oli jo menny täytee ne tunnit /: nomut ratsastin sitten puoltuntii ittekseen ja se tuntu koko ajan tosi kivalta. kulki rennosti ja teki munmielestä hyvät lisäykset mitä se ei aina tee ! mut sitten menin kerran sen radan läpi ja sitten menin kävelemään ympäri tallia.
lauantai
kisapäivä. mun mielestä rata meni päin p:tä. paitsi muuten rata meni hyvin, mutta vaida oli koko radan tosi laiska. siitä lähti ne prosentit, ainakin paperissa luki että laiskasti kulki, yritin saada eteenpäin mutta ei hirveesti tullu eroo ): pitkästä aikaa se oli noin laiska ! se on se mistä lähtee kaikki,  et just se yleisvaikutelma. mut muuten kuulemma tiet oli hyvät ja yks laukannosto meni huonosti mut toine ihan hyvin. menin oikeestaan verkkaamaan jo liia aikasin. olin maneesissa ainakin puoltuntii, et mun pitäs niinku koko ajan olla niinku liikkumassa sillä ponilla eteenpäin. ni sitten menin noin 15 minuuttii siis ravii ja laukkaa, sit kävelin ainakin 10 min. no arvatkaas mitä. siinä se sitte 'jähmetty' tai mite sanotaankaa :DD en oo sillee tyytyävine mun rataan, ois se kyl voinu mennä paremminki :D en sentään ollu vika tai tokavika tai kolmannesvika XD mutjoo täst saa kokemusta enkä jaksa enää kirjottaa !! 

sitten chillailtiin vaan siel tallis ja toimin melkeen koko ajan amandan, katin & essinkaa lähettinä ! 

juuh mulla ei oo kiva mistää radast tai verkast kuvii, ku äiti ei sit osaa niinku tarkentaa ku se ei ollu automaatilla ni sitten ne kuvat on ihan sumeita /: mut tiitillä oli tosi hyvii kuvii et jos tiiti antaa ne sit mulle koht ne kuvat ni voin laittaa niit sit johonki uutee postauksee :) !

~ mellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin