sunnuntai 5. toukokuuta 2013

#65 TEHKÄÄ BANNERI MULLE

juu siis haluisin joskus jonkun kivan bannerin edes ! mun tekemät kaikki on ihann kamalia !

ohjeet.

1. siinä pitäää lukea : Mellu & Vaida
2. kesäisiä värejä ja aika vaaleita, semmosia minkä värinen blogini on
3. lähetä se mulle s-postiin melisa.kuzu10@gmail.com
4. saa olla myös läpinäkyvä !!

nämä kuvat on pakko olla !


jos tämä ^ ja tuo alempi koulu kisakuva sais siihen bannerin 'etuosaan' eli et se on lähellä sillee jännäst, jos ette ymmärtäny ni kattokaa nykysestä bannnerista kuva missä mä oon pelkästään



---------------------------

sitten näitä kuvia kans sais laitella mut edelliset on pakko olla jos tekee :) 







---------------------

kiitos jos teet :) ! kommentoisitko tähän jos teet ni osaan odottaa ja katsoa sähköpostini oikeaaan aikaan ! (: 

kiiitos !  

kysykää jos jäi epäselväksi !

~ mellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin