maanantai 6. toukokuuta 2013

#66 ilmansatulaa + KUVIA

heippaa :)
mun ois tänää pitäny tehä  tallipäiväkuvina taisiis se, mut unohin kuvata loppuun :D nomutta menin kumminkin tänäään kevyesti ilman satulaa. äiti heitti mut ja pikkusiskon tallille, ja hain vaidan tarhasta ja vaida tarhaa siis marellan kanssa :)


sitten menin talliin ja hoidin vaidan käytävällä. sitten menin selkään tallin pihassa ja kävelin kentälle päin. ihme et vaida oli tänää reipas ! se oli oikeesti semmonen hyvänreipas mitä se ei oo hirveesti ollu ! :D se oli kyl tänään muutenki kivalla päällä ratsastaa! menin noi 30 min mut ravasin siitä ehkä puolet ajasta ja laukkasinki vähäsen.

sitten olin tallilla Amandan kanssa -> http://amandajaponit.blogspot.fi/
tehtiin kaikkee jännää esim. oltiin ninjoi ;) 

tämmönen jännä lyhkänen postaus :D en oikee tiiä mitä pitäs kirjottaa. ainiin, eilen olin monican kanssa maastossa, mentiin hetkinen siel metikössä mutta sitten tuli pieniä mutkia matkaan ei siis meidän osalta:D, mutta menin vaan siis eilenkin käyntiä. 

huomenna mulla on iian koulutunti ja siitä sitten postausta varmaan keskiviikkona :) ! 
tässä väähän tämmösiä kuvia mitä minä kuvailin kun oli tylsää:D !!!!


juu hampaasssa siis huulipunaa!
haha tällästä tänää ;D 

~ mellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin