tiistai 30. huhtikuuta 2013

#61 kuulumisia ja viikon tapahtumia

moikkaa !
en oo nyt viimeseen kolmeen postaukseen hirveesti kertonut mitään kuulumisia, kaikki oli vaan jotain videota ja erikoispostausta, mut nyt sitä tulis sitte ;) ! kerron tässä lyhyesti viikon tulevia tapahtumia tai miten aijon mennä yms. 

TIISTAI:  mulla oli iian koulutunti. harjoiteltiin radassa olevia juttuja
KESKIVIIKKO: minä ja pikkusisko mennää puoliksi, ensin hän jtn 30 min ja mä taas 30 min. sonja kattoo meijän radat läpi! 
TORSTAI: kevyempi päivä. meen ilman satulaa käyntiä, en ravaile mutta ratsastan sen läpi ja katon että ei oo mitää ongelmaa. menen kentällä jos sää sallii ! ja sitten kuvaan tallipäivä kuvina - tuollon ! eli sen julkaisen viimestään perjantaina! 
PERJANTAI: mulla ois tunti mut en pääse siihen aikoihin. meen itekseen ratsastamaan heti kun ehdin. ratsastan sen kunnolla että se on lauantaina varmasti hyvä ! 
LAUANTAI: koulukisat ! meen helppo C1 , ei oo alulupaa vielä ni en voi mennä B koska se on alueluokka
SUNNUNTAI: käyni-maastopäivä! 

juuh että tällästä tällä viikolla ! :)) 

tänään mulla oli ssiis Iian tunti. tunti meni kaikinpuolin hyvin, mutta muutamia huonoja kohtia tuli, eihänn nyt kelläkään mene koko tunti täydellisesti (: muttajoo tehtiin aluksi ravissa voltteja ja taivuteltiin. se meni hyvin. sitten alettiin tulla askeleenpidennystä lävistäjällä, se meni ok/huonosti aluksi koska se ei oikeen lisännyt kunnolla ja muoto nousi. mutta sen jälkeen tehtiin pysähdys-peruustus, sitten tultiin uudestaan niitä askeleenpidennyksiä ja meni jo paljon paremmin ! sitten  vasemmassa laukassa olin voltilla jolla taivutin. vasen suunta on meille vaikeampi. se ei aluksi minnekkään halunnut taipua. sitten vaihoimme oikeeseen laukkaan ja se meni jo paaljon paremmin! taipui hyvin ja muoto pysyi hyvänä :) sitten menin loppuravit ja menin ulos kävelemään :')



wuhuu !! vappuuu ;) juokaas paljon simaa ja tehkää kaikkee kivaa ;) itellä on vrm aika tylsä vappu koska oon vaan kotona eikä kukaan voi olla ;/ mut ihan sama, kai tää menee tälleenki hyvi :D

~melisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin