perjantai 19. huhtikuuta 2013

#51 perjantai jea !! ;)

heivaan kaikki :) 
jesjes nyt on perjantai ! mulla oli siis tänää tunti. vaidal oli myös tänään kengitys. verkkasin maneesissa koska sato vähän vettä ja jotkut leijuttivat leijaa ... tuntu aluks vähä jäykälle ku pikkusisko meni eilen. no sain sen sit kulkemaa hyvin :) tunti meni kaikinpuolen aika hyvin. tehtiin ravi - käynti siirtymisiä, väistöjä ja laukannostoja pituushalkasijalla! eli siis hyvin meni. 

juuh kiva könötys ;) älkää kattoko mua , vaan ponii !



Sitten menin talliin ja olin amandan ja essin kaa. äiti ja pikkusisko hoiti ponin loppuun. 4.5 mulla on siis kisat meijän kotitallilla! meen siis helppoC1, oisin menny b, mut ei oo aluelupaa viel ni en voi mennä ): se on siis alueluokka! 

juuh tässä minä ja mun kaveri HULIGAANI (amanda)



haah joo. nyt mä tääällä koneenäärellä mutustelen karkkii, JÄISIÄ viinirypäileitä ja kokista! hmm, tosi terveellisä noi muutama, eikö?! mut joo, kannattaa oikeesti maistaa JÄISIÄVIINIRYPÄLEITÄ, ah oikeesti ne on nii hyvii <3 eli laittakaa pakastimeen mieluiten vihreitä viinirypäileitä. oottakaa yks yö, ottakaa pakastimesta pois ja annatte vähän sulaa 10 min. sitten syökää! ne maistuu ihan mehujäätelöltä! mut vaan hiukan terveellisempi vaihtoehto kuumalle kesäpäivällle ;)


hyvää perjantaita ! 
seuratkaa instagamissa nimellä mmelisah 
päivitän sitä säännöllisesti!

~ mellu 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin