maanantai 1. huhtikuuta 2013

#33 kisaviikonloppu + muuta



Heippa ! 
pyydän nyt näin alussa anteeksi että en ole kirjotellut kolmeenpäivään?! syynä on se että olen ollut melkein joka päivä 12 h tallilla siis viikonloppusin! mul oli siis lauantaina koulukisat ja sunnuntaina este. kerron nyt täs tällee päivä päivältä ! :) enjoy! 

Lauantai
Kisat alkoivat jo 8 ! ja ensiksi oli siis tottakai mun luokka ;) ja olin vielä kolmas. mentiin siis tallille puoli 7. amanda tuli kans aika samaan aikaan ja olin sitten sen kanssa ja äiti oikeastaan harjas ponin ja laitto varusteet yms. no menin sit verkkaan ja poni oli kivan tuntonen alusta asti. menin siis helppoB;3. 
verkassa tein paljon ympyröitä ja temponlisäyksiä. Iia oli siis verkassa avustamassa ja neuvoi vähän. verkkasin varmaan puoltuntii?! mut sit ku oli mun
vuoro ni menin tietenki radalle. mun mielestä rata
meni hyvin. no alkutervehdys ja pituusahlkasija meni hyvi, tulin sen temponlisäyksessä. en nyt jaksa kertoa tässä hirveesti radasta mut poni tuntu kivalta myös radalla ja oli hiukan laiska. ei nyt niin laiska kumminkaan mitä ajattelin. mut rata meni siis hyvin paitsi et vaida tiputti laukan 5m ennnen kun olisi pitänyt. en masentunut siitä ollenkaan koska se oli pieni juttu. sain prosenttei 55 ? en MUISTA XD mut ku äiti näytti iialle paperin ni se sano et meni hyvin ku se oli tosi tarkka tuomari kuulemma! xd mut jooo olin ite tyytyväine rataan. ! no menin sit loppuverkat ja vein ponin talliin ja vein sen ulos. jäin sit kattoo amandan ja essinkaa ja vähä muidenki ni kattoo niit helppo b ratoja. mut täs on mun radasta yks kuva tai sit se on verkasta ! en muista ! tai olla verkasta V
hahah joo :) 

sit säädettiin alatallis amandan, essin ja katinkaa ja tehtii  kaikkee :) 




Sunnuntai
Mulla oli siis estekisat. menin 60 cm. oisin periaattees voinu mennä sen 80 cm mut en tiiä. no verkasssa se ei ollu mikää ihana. se kävi kuumana ja pukitteli aina laukannoistoissa ja meni sika kovaa. en saanu pidätetttyy sitä mitenkää ja päätin sit pysäyttää sein seinää ja menin siis seinää päi. siihe se sit loppuki! ei enää pukitellu ja eikä kaahottanukkaa :D ehin hyppää vaa parikertaa ja tuli sit mun vuoro. en ite muista siit radast mitää en oikeesti ! mut siis meni hyvin ja tuli 0-0 mut en päässy ihan sijoille. no purkasin ponin ja vein sen ulos ja säädettii taas kaikkial XD 

tos yks kuva radasta ^





~ mellu













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin