torstai 18. huhtikuuta 2013

#49 otsikkoa en nyt keksi

heips! 
Mulla oli siis keskiviikkona estetunti. Se meni hyvin lukuunottamatta kieltoja, jota vaida ei melkeen ikinä tee! :D no alotettiin semmosella jumppasarjalla  ensin että ne olivat puomeja. sitten nostettiin niitä, että ne olivat melkeen kaikki kavaletteja paitsi viimeinen. niitä oli neljä niitä kavaletteja ja aina yksi laukka välissä. sitten korennettiin viimeistä pystyä, joka oli 95 cm. vaida meni sen kevyesti mutta sitten kun tajusin että veera korensi sen metriksi niin tietenkin olin sillee et wut. tiiän et se ei nyt teille oo mitenkää erityisen korkee oo, mutta mä oon hypännyt yleensä jotain 70 cm vaan, joten kyl se on mulle sillee iso paikka ku tajuun et se on 100 cm.. no sitten lähestyin jumppaa ja tietty mua vähä jännitti se vika pysty ni sit en ratsastanu sille hirveesti. se kiels sen kaks kertaa ja sitten hyppäsin sen kumminki kaks kertaa.. huh! mut en päässy hirveen hyvin hyppyihin mukaa niis metris :D mut sit se laski sen siihe 95 cm. sittten tultiin semmosta sarjaa missä on n. 50-60cm pysty ja askel ja okseri 70 cm. harjoteltiin siinä okserilla myötäystä. se meni sit kans hyvin. sit tultiin rataa. sit siel oli semmone yksittäinen pieni okseri. lähestyin normaalisti mutta se kiels sille muutaman kerran :D en ymmärrä mikä siinä oli vaik se oli kauheen pieni, no mut onhan se kans ratsastajast kyse :D no mut sit se hyppäs sen ja jatkoin radan loppuu. sit tulin viel sitä jumppasarjaa ja sit se kiels sille 95 cm. :D no sit veeraliisa laski sitä vähän ja hypättiin se normaalisti, sit tultiin se siin 90-95 ja sit se hyppäs sen! :D no mä ainaki opin jotai. vaida ei kyl melkeen koskaan kiellä, se on kieltäny mulla 2 krt ennen tota ! :D mutta virheistä oppii, ja ihan hyvä et se ei aina mee ku joku tykki et mäki saisin jotai uutta opittavaa ;) mutjoo, tämmöne tarina tälläkertaa! ainii ja vaida oli aika hikinen tunnin jälkeen, koska ilma on alkanut jo paljon lämmetä , ja vaida on klipattu.

tänää meen tallille vaikka mulla ei oo tuntia, ooon varmaa amandan kaa ;) ! 


Tämmöstä rataa esim. mentiin ;) toivottavasti saatte jotain selvää ;)

~ mellu :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin