keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

#36 jesjes IHANAA !

SEURATKAA INSTAS: mmelisah 

haha moi :) 
nyt on ilouutisia!
kun mä niin paripäivää sitte valitin et en pääse heppamessuille mut... SAATII AMANDANKAA HOMMATTUU KYYYTI ! <3 jes ihanaa :* siel on olllu aina niii kivaa ja tulee olee tnä vuonna ;) joku seura järjestää sinne matkan ni päästää samal bussil amandankaa sinne. bussi lähtteee JO 7 ! ihanaa herätä 5 aikaa taas jällee<3 no mut oikeest oon innoissaan !! HIHI JEEEEEE

joo mut nyt en jaksa enää siit jauhaa XD suunnitelmiin tuli vähä muutoksii eli menin siis tallillle vaik en ite ratsastanu. katoin siel amandan & essin hyppärin ja olin sit niide kaa siel ;) no mut en nyt oikee jaksa tehä kummosempaa mut huomenna LUPAAN LAITTAA KUVIA !! sori en oo nyt aktiivisesti jaksanu niit kuvii laittaa ! mut SINÄ ! JUURI SINÄ vastaa tuohon kyselyyn ni tiedän mitä pitäisi parantaa että olisi teille miellyttävämpää lukea ELI NYT VASTATKAA JA SE ON TOSSA -> -> ->


hihi meijän talllill on kauheesti vastasyntyneitä karitsoi ! ;) ne on niii söpöij ! 

~ melllluuuh ;) 

1 kommentti:

  1. Moi oon uus lukija , mutt tiiän sut kun asun ittekki lohjalla ja tutustuin nyt sun kivaan blogiin just ton amandan blogin kautta =) ja taidat tuntee mun pari kaverii kun oot metsolas?? Ps.ihana blogi :)

    VastaaPoista

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin