keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

#30 rataharjotusta ja hyppäriä

heey ;) mulla oli siis tiistaina se rataharjotus ja tänää hyppäri :) kerron niistä nyt tarkemmin

Tiistai: mulla oli siis se rataharjotus ja sillee. no verkkasin puoltuntii ja poni oli iha jees. sit ku mun vuoro oli ni sai siis käyttää raippaa. rata oli ihan ok mut poni oli laiska eikä kuunnelu yhtään pohjetta. ja siis ku se oli nii laiska ni sit unohin et mul on raippa ni en sit muistanu käyttää sitä ku se oli laiska :D mut sitten käytiin Iian kanssa sitä rataa läpi ja löydettiin kaikki virheet yms. sit menin toisen kerran sen ja se meni PALJON paremmin. olin ihan tyytyväinen mut ois toki voinu mennä paremminkin.
Keskiviikko: mulla oli tnä siis Amandan kanssa. verkkasin 15 minuuttii ja sit tunti alkoki. meni hyvin paitsi et tipuin :D no siis lähestyttii semmost n. 70cm pystyy ni sit se ei saanu siihe mitenkää askelta ja muutenki hyyty. ni sit se pysähty siihen ja mä lennän puomin päälle. AUTS !!!! se sattu mut onneks oli turvaliivi ja se autto kyl koska mun kyljet on kipeet vaik turvaliiviki autto siihen! mutjoo menin selkään ja jatkoin siitä. esteet oli siis n. 60-70 :) 

ainii ja amandan äiti otti kuvii hyppäristä joten saan niit kuvii lähipäivin joten laitan niit tänne ja tippuminenkin saatiin hienosti :) eipä tässä muuta joten hyvää iltaa teillekki (;  

~ mellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin