tiistai 26. maaliskuuta 2013

#29 jes jes !





moro<3
hihi tänää on ollu sinäänsä hyvä päivä (; no koulus ei nyt ikinä oo tietenkää kivaa, mut sit ku äiti tuli hakee mua ni se haki samalla mulle postissa SAAPPAAT ! jesjes niitä oonki odotellu 2 vk o: mutta aina aluks mikää ei mee hyvi. no avasin ne saappaat ja silleee ni sit ku laitoin saappaan jalkaa ni vetskari oli JUMISSA. olin sillee fuck ku se ei liikkunu puoleetuntii mihinkää! sit laitoin toisen saappaan jalkaan, ja se meni. sit katoin et oliks ne sopivat, ni oli ne paitsi ehkä ihan vähän tilavat pohkeesta mut ne menee kyllä! ei siis mitenkää pahasti isot iha millin vaa :) no otin sen sit pois ja ette arvaakkaa mitä!! no seki meni jumii ;););) olin sillee et ***jes! tätä mun tuurii tälläki kertaa ! no me niitä äitinkaa pyöriteltii kunnes äiti sai molemmat korjattuu! sit olin sillee et hyvähyvä ;) no otin niistä kuvia, ne näkyy tossa alhaalla (; 
sit äiti osti vähäaikaa sitte sen kouluhuovan minkä halusinki kisoihi! en oo muistanu kirojottaakkaa siit :D mut nii. tänää meen siis iian rataharjotuksii ja mun 'lähtö' on 18.30. lähtää viidelt tallille et mul on aikaa tehä kaikki ja nii ;) mut joo alan tässä tekemään lässyjä ja syömään ja lukemaan heppahulluu! tsau





tollaset ne sitte on ja juuu itselaukaisin^



tossa toi huopa ;) ^

hepppahulluuu<3

~ mellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin