keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

#18 kamoja !

Heei
Kävin siis tänää ratsastamassa itsekseen kun ei ollut hyppäriä. Vaida oli taas unelma! Tein kaikkee ympyröitä ja väistöja ja kaikkee muutakin :) kulki koko ajan oikeessa asennossa ja kuunteli hyvin! Sit laitoin vaidan jalkoihin kylmäkääröt koska hieroja sano niin et kannattais tehä jostai tietyst syystä mut en muista mistä :D sit vaa olin vaidan kaa ja se oli tosi sulosella päällä ;);)

Niinja asiaan
Ostettiin vaidalle se valkone kouluhuopa mitä halusinki !!!! Jeeeeee!!! sit ostettii niit kylmäpussei vai mitä ikin onkaa ;)
Sitte tilattii mulle SAAPPAAT !! Olin niiin ihmeissää et mite mulle löytyki saappaat. Oikeest. Mulla on 41 numeronen jalka ja joo on pikkasen vaikee löytää koska kaikissa on melkee se varsi liian pitkät ! Tilattiin siis synteettiset saappaat, se nahka ei oo siis aitoo ai oikeeta, vaan se on tekonahkaa. Mua ei yhtää haittaa vaik se ei oo oikeeta koska ne on EKAT mitkä on mulle tosi sopivat ! Niitä hoidetaan samalla tavalla ku oikeitaki ja näyttää samoilta :):) jesjesjes nyt on kaikki mitä tarviin ja sit tarvis viel valkoset kisahousut :) mut huomiseen !!



Ton huovan sain mutta toi vaaaleenpunanen kohta semmonen ihana viininpunainen :)

~ mellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin