maanantai 11. maaliskuuta 2013

#16 normii






heidoo. 
niii lupasin silllo lauantaina et teen sunnnuntaista jotain postausta mutta en vaa jaskanu. no ne kansalliset oli kivat ja oli kiva kattoo :) olin essin ja amandan kaa eniten ja oli siin jotai muitki. mut sit mentiin radalle auttaa 120-130 cm luokissa :) 

no ei oikee muuta siitä mut maanantaina tänään olin kolussa ihan väsyny !!!!! en oikeesti jaksanu tehä mitää mut pakko ... sit onnex pääsin yheltä ja tulin kotiin, olin sit emminkaa ja menin tallillle siitä. ite en ratsastanu mut pikkusiskolla oli estetunti. ite vaa kuvailin siellä ja olin amandan kanssa jossain vaiheessa :) :) mut eipä mitää hirveesti erikoista mut huomenna meen ite ratsastelee kouluu ja sit keskiviikkona mul on taas estetunti ja näi (: mut nyt vähän kuvia kunnolla _pitkästä_ aikaa ! ja ainii mua nyt haluttas mennä hirveesti johki koulukisoihin ni löysin ihanan valkosen kouluhuovan ja siin on pinkit reunat ja on muutenkin toosi söpsä ! <33

vaidaaa ^


hihi ^


söpö ^



ton mä haluisin ^ <3


nammm

~ mellu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin