sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

#12 koulutunti ja synttäreeit (:

heei (: 
olin eilen synttäreillä.  ne oli tosin jotkut meijä tuttuje synttärit ni ne ei ollut ihan minun ikäsiä joten en jaksa nyt kirjottaa niistä ku ei siellä mitään erikoista tapahtunut :Dddd
mulla oli siis eilen (lauantaina) koulutunti niiden synttäreiden jälkeen  ja se meni hyvin. mulla oli sillon vaan puoltuntii, joten olin verkannut sitä ennen vähän ja alettiin tunnilla melkein heti laukkaamaan. ensiksi laukattiin oikeaan suuntaan. yritettiin nyt saada poni kulkemaan oikeinpäin laukassa, koska se kulkee jo käynnissä ja ravissa hyvin, mut laukassa ei hirveestikkään. joten taivuttelin vaidaa siis laukassa ensiksi vähän pidemmillä ohjilla siinä ympyrällä että sain sen taipumaan hyvin. no sitten otin vähä ohjia käteen ja aloin siinä taivuttelemaan ja houkuttamaan sen sinne peräänantoon. no se ei oikeestaan menny sinne oikeeseen kierrokseen hyvin vaikka yleensä se kierros meillä on helpompi :D mut sit vaihettiin suuntaa diagonaalilla mutta jatkettiinkin oikeassa laukassa joten meillä oli siis vastalaukka. no vastalaukassa ei mitään ongelmaa mutta se oli vaan että mun pitä saada se sinne peräänantoon mut se oli mulle ainakin vaikeeta vastalaukassa. sitten vaidoin laukan ja oltiin vasemmassa laukassa. kaikki meni vasemmassa kierroksessa tosi hyvin! poni oli heti aluksi peräänannossa mut välil vähä nosteli päätäänsä mut sain sen kumminki pysymään siellä (: olin ite tyytyväine tuntiini. lopuks sit tietty verkkasin ja menin vähän ittekseen kaikkee väistöjä, niinku avoo ja sulkuu ja iha perus väistööö (: mut siis oli kivaa !

tänään sunnuntaina en itse ratsasta, vaan meen tallille kattoo pikkusiskon tuntii jja oonn vaan tallil kavereittekaaa (: mut nyt tulee pitkästäaikaa uuusia kuvia :Ddd

kultii <31 se söpöilee ;333

jooei liity ridaukseen mutta ostin aivan ihanan hajuveden Seppälästä hintaan 6 ja risut XDd mut tää on parasta <3 

nää vaatteet mul oli synttäreillä päällä (:
neule H&M
toppi H&M
vyö seppälä
housut seppälä
villasukat mummu :DD
kamerana on siis Canon eos 1100D

 
joo tässä vähä meijän käyntiä

jooo pakkoline ponipeili ;) ;) 

ihhihihi kultani mun <3

~ Melllu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin