tiistai 19. maaliskuuta 2013

#22 piupiu

heidoo :) mulla on nyt tänään tässä tylsää postausta ! kerron nyt vaan vähän eilisesta :) menin siis yksin köpöttelemään vaidan selkään. ravattiin varmaan joku 5 minuuttii yhteensä ja sitte käveltiin n. 45 min :) oli aurinkoine päivä joten aattelin et voisin mennä kentälle mut yhtäkkii alko tuulee ni olin sit vaa maneesis. sit menin talliiin ja annoin mössöt ja olin vaa siel :) mut osaa jotkut taas olla vähä ärsyttävii :D::D:DD ihan turhasta asiasta kylläkin !!!!! mutta ei mulla tässä muuta, mulla on kahdeksalta tänään Iian koulutunti , jeee :) ja siitä huomenna jotain ja kuviiki saatte luultavasti ;)

hiih tärähti pikkase, tää on vanha mut halusin vaa kuvan ;D

~ mellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin