maanantai 25. maaliskuuta 2013

#28 höpöttelyy

^ kaikki muuttuu ajallaan ;) tein tylsyyden vuoksi
päivii :) 
olin tänää siis koulussa ja sillee. perus koulupäivä... xd
mutjoo tässä mä alan höpöttelee jotain koska mulla on tylsää ! en siis eilen ratsastanu koska pikkusiskolla on tunti ja katoin vaa johnkun estevalmennuksii mis hypppäs mun kavereit ;) mutjoo meen tänää tallille. pikkusiskolla on hyppäri ja sen jälkee mulla on  tosi lyhkäne tunti, sonja kattoo vaa mun radan ja sillee, ja kato sonja menee vissiin lomalle ni mul ei oo hetkeen sen tunteja. mut tää viikko menee vaa oikestaan tallilla, ku on kisoja ja tällee ! :D voin tehä tylsyyteni vuoksi 'kalenterin' miten tää viikko menee tallilla päin ;) 

Maanantai: Pikkusiskon tunti ja oma pieni lyhkänen ratsastustunti sen jälkeen
Tiistai: Iian koulurataharojotus (meen helppo b;3 jonka meen myös kisoissa)
Keskiikko: estetunti koska treenaan kisoja varten 
Torstai: Meen kevyesti yksin  ratsastamaan ja pesen vaidan takajalat ja hännän + rasvaan varusteet
Perjantai: Menen ratsastamaan, harjoittelen helppo b3 rataa + letitän vaidan lauantain kisoja varte :Dd
Lauantai: KOULUKISAT. menen edelleen sen helppo B3. seuransivulla lukee että kisat alkaisivat JO kello 8 :o eli siis aikasin tallille ja kisat loppuu illalla eli koko päivä oon tallilla
Sunnuntai: ESTEKISAT. menen siis 60 cm. sitten varmaan meen auttaa radalle ja oon kavereitten kaa tallilla ;) 

että tällästä tälläviikolla. ;) plus noiden päälle pitää lukee ihanaan maantiedon kokeeseen joka on ensviikon tiistaina , että kiirettä pukkaa ;) 
tänää ei tuu melkee yhtää kuvii mmut huomenna tulee ! (;

~ mellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin