keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

#23 koulu- ja estetunti!

päivii :) kerron nyt muutamasta päivästä ja niiden tunneista!!!

                                             Tiistai
Mulla oli Iian koulutunti, joka meni taas hyvin! Verkkasin puoltuntii ennen sitä ja menin tunnille. Tehtiin tunnilla nelikaarista koska harjoteltiin koulukisoja varten jossa menen siis helppo B3 :) Sitten tehtiin laukkavoltteja ja vähän temponlisäyksiä ravissa. Tehtiin myös ympyröitä joissa piti asettaa ja sen ympyrän jälkeen piti pitää asetus sillä pitkällä sivulla (: sitten vähän laukattiin ja sillee :) ei muuta mitää ihmeellistä, kiva tunti oli ! :) Vaida kulki hyvin ja pehmeesti peräänannossa! 

 







Keskiviikko
Mulla oli siis estetunti! Mentiinn ton näköistä rataa
<- tai siis noi esteet oli tossa järjestyksessä ja mentiin kaiken näkösii ratoja :) alotettiin ihan että noi keskihalkasijalla olevat pystyt laitettiin puomeiksi ja mentiin kaheksikkoo keskimmäisellä esteellä harjoitusravissa. tehtävä meni hyvin mun kiemurreltiin aluksi jotenki puomeille mut siit se lähti paremmin! Mut sitten esteet nostettiin 5-60 cm. Sitten mentiin sillä semmoista perusrataa. Esteitä sitten nostettiin , jotkut oli 70 cm ja sillee. ei menty mitenkää hirveen korkeeta tänää yleensä ollaa menty korkeempiiki (: vaida oli muuten kiva! Paitsi et meinasin oikeesti tippuu ihan kunnolla :D no mut se oli oikeesti täysin mun oma vika! ensinnäkin kun olin lähestymässä tota vasemmanpuolimmaista okseria niin menin jotenkin aivan reunaan sille esteelle. Vaida ei saanut ollenkaa askelta, joten pysähty esteelle, joten mä siellä kaulalla roikuin taas vaihteeks... :D mutta onneks se ei oikeesti hypänny! Nimittäin ku mä olin siellä ihan tolpan vieressä hyppäämässä itse, mut jos vaida ois hypänny ni mun  jalka ois osunu tolppaan.. se ei ois ollu kivaa. mut onneks mulla on poni joka on pelastanut mut monessa muussakin asiassa <3 menin sitten estetunnin jälkeen kävelemäään ulos ja mentii talliin. juttelin siellä sitten amandan kanssa ja essin ja katinki :) mutta joo näkemisii! 
Torstain muutes en mee tallille joten viimestään kirjotan perjantaina ku mul on koulutunti ni kerron siitä ;) MUT TÄS NY TEILLE KUVII TÄNÄÄ !

~  Mellu






2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. veera-liisan ja en muista sukunimeä mutta pitää keskiviikkosin siellä estetunteja ;) laakspohjassa siis.

      Poista

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin