maanantai 22. heinäkuuta 2013

#113 kisat + vanhojakuvia

moi :) 
kerron nyt siis kisoista et miten mulla meni ne ja sillee, en kirjota mitään romaania, lyhyesti selittelen vaa jotain :) sittten loppuun tulee vähän vanhoja kuvia mitä löysin koneelta jota en ole kai näyttänyt täällä blogissa.. :) 

kisat oli siis raution tallilla joka oli karjalohjalla. verkka oli maneesissa ja rata kentällä. vaida oli verkassa tosi kiva! kävelin pitkät alkukäynnit, noin 15min. sitten otin ohjat kätiin ja vähän kokosin ja tein keskikäyntiä kun meidän ratana on siis helppo b3 ja siinä on keskikäyntiä. sitten kevyessä ravissa tein nelikaarista ja kaikkeä ympyröitä. sitten alkoi tulemaan porukkaaa maneesiin ja oli vähän vaikea mennä siellä kun kaikki tuli päin.. mutta aloin laukkaaamaan ja vaida oli tosi hieno laukassa, meni eteenpäin omalla ''moottorilla'' ja sitten muutenkin oli tositosi kiva! 

olin luokassa 4. lähtiä. rata tuntui mun mielestä tosi KAMALTA. oikeesti. olin radan jälkeen sillee et joo en todellakaan halua nähdä mun paperia. mut sitte menin hakemaan, ja sain 58,500 % !!!! se oli tosi hyvä, voittajalla nimittäin vaan 61% :o olin sitten et mitääh, se ei tuntunut kumminkaan niin hyvälle, mut katoin sen videon sitten jälkeenpäin ni se ei näyttäny siltä miltä tuntu! 

tein kollaasin, nää on sitten pysöytetty videolta joten siksi laatu<3333333
olen tyytyväinen rataani:) 

sitten tähän vähä vanhoja kuvia :D 


söpöläinen <31

HV POLO !!!! ;)

pieni poni ison mahansa kanssa


iPhone 5 <3
~ mellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin