sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Kuvia kuluneesta vuodesta & Videpostaus

Moi.

Tähän postaukseen tulee kuvia tästä vuodesta, kuulumis videopostaus ja sitten vähän kuulumisia myös. Alotetaan vaikka tän vuoden kuvista mitä on tapahtunut ja muisellaan vähän niitä. taino mä muistelen ainakin :p


































































kuvakollaasi meidän luokan joistakin tytöistä

vuotta 2013 on enään vähän yli viikko jäljellä.. tää vuosi on ollut ihan paras, oon tutustunu niin moniin mahtaviin ihmisiin joista on tullut mun parhaita kavereita<3 yllä olevassa kuvassa on mun luokkalaisia paitsi alisa joka ei ole meidän luokalla. mun luokka on iha paras, puspus vilja viivi emma henna aurora :* oon myös tutustunu amandaan alkuvuonna kunnolla ja se on mun paraskaveri (yks niistä)<31 pus ootte ihanempia <3

 tein lauantaina kun saatiin todistukset niin silloin pienen kuulumispostauksen. oon sit ihan sairaan nolo oikeesti en tajuu mite olinkaan tommone nolis ku katon täält koneelt ja sit ku koko ajan räplään hiuksii anteeks :(
 PAHOITTELEN KUN RÄPLÄÄN KOKO AJAN HIUKSIA JA MUUTENKIN OON NIIN NOLO OHGASH ÄLKÄÄ KATSOKO JOS HÄIRITSEE NIIN KOVIN !!!

Tässä vielä kuva mun uudesta kypärästä, jos joku nyt ei kattonut tota videota niin sain samshieldin jo, vaikka se piti saada vasta jouluaattona mut mun vanha kypärä oli jo nii kärsiny, ja laskin et oon tippunu sillä kypärällä noin 10 kertaa ja pää osunu kovaa maaha jotai 5 kertaa et ei ainakaa oo mitenkää rikki menny eei. :D


 Sit tänää menin vaidalla jo valosan aikaan tallille. Aattelin eka mennä sillee et meen puomej ja kavalettei paljon mut sit en mennykkää ku iha muutaman kerran jotkut puomit mut sit vaan tuuppailin. aluks se oli ihan ok ja vaida oli semmone ehkä vähän pohkeen takana et se kulki varsinki aluks vähä laiskasti ja pää pystyssä mut aloin tekee sille kahdeksikolla et aina toisella voltilla mennään vähän hiljempaa eli koottua ravia ja sitten kun on just vaihtamas suuntaa siin kahdeksilla eli diagonaalilla niin siirtyminen käyntiin - asetus toiselle puolelle eli sisäpuolelle ja raviin ja sitten se ympyrä mennään reippaampaa ravia. Vaida tuli tosi hyväksi sen jälkeen, oli hyvä et tein ton koska muistan ku tehtiin vastaavaa harjotusta joskus keväällä tunnilla niin vaida oli superhyvä sen jälkeen.

me mennään sit huomenna ouluun jouluksi ja tullaan takasin perjantaina. Fannilla menen reissun jälkeen taas ja sitten uutena vuotena amandalle<3 Monica siis ratsastaa Vaidaa pari kertaa kun ollaan oulussa ettei poni ihan vapaalla ole mutta saa sit pari päivää löiköillä rauhassa, joululomaa hänellekkin! postailen varmaan seuraavassa postauksessa joululahjoista jos niitä tulee edes xd 

Kommentoikaa mitä tykkäsitte tästä? :)
Ja hauskaa lomaa kaikille! :) 

~mellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin