lauantai 9. marraskuuta 2013

#133 viimepäivien ratsastelut

moi:)

nyt on viikonloppu ja heräsin juuri.. en oo nyt hetkeen vissiin postannut ni voisin nyt kertoo et mitä on tapatunu ja kuviakin on nyt, mutta ei ratsastuskuvia. voisin ottaa joku pv kameran tallille ja jos joku voisi ottaa musta ratsastuskuvia ja jos kuvat ei onnistu niin ilman muuta videota!  muistakaa että saa antaa postausideoita jos tulee jotain kivaa teille mieleen jota voisin toteuttaa? :) 


hahahhahahahhhaahahah nauran tälle ku tää on must hyvä :DD ku tää jorma uotinen koko ajan siel tanssii tähtien kanssa ohjelmas jankuttaa kaikille et: ei huono! 
haha jos joku sanoo jotai hassuu tai silleen ni tungen tän kuvan sille! XD 


Niisiisjoo tiistaina mulla oli Iian koulutunti Katin & Martan kanssa. kävelin 10 minuuttia aluksi katin kanssa niinkun kuvasta näkee. verkkasin jotain 20 min ja poni tuntui ihan ok. yleensä se on nyt saikun jälkeen ollut aluksi aika karmean tuntuinen mutta sitte se alkaa tuntumaan paljon paremmalta. en oikeen muista mitä tehtiin tiistain tunnilla mutta se meni ihan ok hyvin, aluks aina se on vähä huono mut koko ajan se oli parempi ja parempi. 


mä ja mun laamanenn<3


söpöin mun pikkunen! en tajuu miks tää laatu meni tämmöseks :(


yritin söpöstellä^ xD

no keskiviikkona oli sit mun pikkusiskon hyppäri joten olin vaa tallil ja chillailin siellä. sill meni tosi hyvin siihen nähden että vaidalla viimeksi hypättiin sillon ku oli mulla derbykisat jolloin tipuin ja siks se muuten kiels ku se oli sairas silloin.. taisiiis sitä sattui

torstaina mä menin itsekseen jotain 30min. menin pikkumaneesissa koska isossamaneesissa oli 2 tuntia. pikkumaneesisssa oli päälle 10 ratsukkoa joten ei siellä kovin helppoa ollu mennä varsinkaan aluks ku vaida meni sinnetänne eikä kuunnelut yhtään pohjetta. mutta lopuksi se oli ihan hyvä. laukassa se on ollut nyt paljon parempi kun välillä ravissa. annoin vaidan mennä paljon eteen laukassa kun se ei haluaisi mennä kovaa. mut sit menin loppuravit ja se tuntui hyvältä.
torstain loppukäynneillä, pakollinen peilikuva ;)

puspus

perjantaina eli eilen mulla oli kouluvalkku. verkassa se oli ihan ok, en kehuis. no alkutunnista tehtiin silleen et mä tein jokaiseen kirjaimeen pitkillä sivuilla voltit, eli yhdellä pitkällä sivulla 3 volttia ja kokonaisella kieroksella siis 6. aluks se oli siinä aika huono, meni pää pystyssä eikä halunnut kuunnella oikeen mitään.. no sitten iia vaan koko ajan sanoi että: ''ulko-ohja, ulko-ohja'', niin mä vaan yritin pitää sen sit koko ajan kireellä ni vaida sit pikkuhiljaa antoi periksi ni se oli sit superhyvä! sit sitä piti saada eteen niin tehtiin keskiraveja ja se alko lopuksi lisää tosi hyvin! sit annoin sen kävellä pitkin ohjin. sit jatkettiin väistöillä ni aina ku mä pitkien ohjien jälkeen alan tekee jotain ni se on tosi huono, et pitää vähän niinku alottaa alusta. ei se ennen ollu semmone mut nyt välillä sen saikun jälkeen on ollu semmone. sit laukassa tehtiin kolmikaarista et jokasessa kaaressa me tehtiin käynnin kautta vaihto myötälaukkaan. se meni tosi hyvin ja vaida oli hyvä laukassa! sit loppuravit  & käynnit. tunti meni siis tosi hyvin, ehk parhaitenn nyt näist sairasloman jälkeen! :)  
tunnin jälkeen vaida oli toosi väsynyt :) 

äiti hiero sitä kovasti tommosel kumiharjal ja vaida oikeen nauttii! :) 

tänään vaidalla vapaa, sillä on hieroja. illalla mä kumminkin meen tallille ku pikkusisko menee yhel rommilla :) 

ANTAKAA POSTAUSIDEOITA!!!!!
~ mellu

6 kommenttia:

  1. Tää oli tosi kiva! Tosi söpöjä kuvia.Ehkä jotain tätä et tiennyt Vaidasta, tai harjojen esittely tai jotain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiva et tykkäsit! :) jajooo toi tätä et tiennyt vaidasta -oli ihan kiva idea ja toi harjojen esittely! :) kiitos ideoista.

      Poista
  2. Ku ottaa puhelimen kanssa tollane "pystykuva" niin siitä tulee tosi huono laatu bloggerissa :/

    VastaaPoista
  3. aw toi halikuva<3 kiva p ostaus brooo ;) :*

    VastaaPoista

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin