keskiviikko 20. marraskuuta 2013

#135 pieni ratsastusvideo + kouluvalmennusta

moi:) 

olin ypäjällä perjantaina ja koko viikonlopun. katilla oli siis maajoukkue valmmennukset ja pyys mua mukaan kun se olisi muuten joutunut olla siellä yksin. hänellä oli pe , la ja su 30min valmennusta ja muuna aikana me oltiin huoneessamme, syötiin ja oltiin ruokkimassa ponia ja kaikenlaista. meil oli tosi kiva viikonloppu ja oli paljon mässyy mukana! ;-)


tosta kuvasta puuttuu vielä 2 karkkipussia :D
lauantai iltana oli todella hieno täysikuu! aattelin napsasta siitä kuvan ja ihan hyvin se mun mielestä onnistui.

maanantaina mä menin itsekseni vaidalla. se oli aika kamala aluksi ja muutenkaan ei ollut sinä päivänä oikeen hirveen hyvä, se ei ollut mun mielestä ihan siellä 'syvällä' peräänannossa. oli se siis silti kumminkin mutta meni ainakin videosta päätellen vähän pitkänä. en oikeen muista mitä tein sillä mut paljon laukkavoltteja. tein pienen koosteen siis maanantain ratsastuksista. vaida ei ole ihan parhaimmillaan tolla videolla, kuten huomaatte niin se vähän pitkänä meni.. noh, eisemitään. ensikerralla paremmin, ja niin se menikin!


no tiistaina(18.11) mulla oli iian kouluvalkku. aluksi se meni ihan ok, tehtiin voltteja ja avoja. avot meni oikeeseen kierrokseen paljo paremmin kun vasempaan. se oli myös vähän laiskahko, niin piti saada sitä aina vähän väliä menemään eteenpäin. sitten annettiin pitkät ohjat ja käveltiin aika kauan. no siinä ajassa se ehti mennä aika huonoksi ja meni pää pystyssä. no sitten iia sano että laita ohjat pukkiremmin alta niin ne pysyy mun kädessä eikä valu pois niinkun ne on nyt vähän liukunut. no sitten vaida alkoi mennä SUPER hyvin. se oli tosi hyvä ja oli hyvässä peräänannossa pyöreänä. se ei oo pitkään aikaan ollut kaualasta noin hyvä. tehtiin aluksi käynnissä takaosakäännöksiä ja ne alkoi mennä loppua kohden aika hyvin! kun se vika takaosakäännös oli tosi hyvä ni jätettiin ne siihen kun ne oli hyvät. sitten vähän ravattiin vielä ja vaida oli SUPER!!!! no sit loppuravit ja käynnit.

  

tämmönen aika semilyhyt tää oli. just tulin kotiin tallilta ja pikkusiskollani oli hyppäri. huomenna vaidalla kengitys ja sen jälkeen meen ilman satulaa köpöttelemään ja perjantaina iian kouluvalkku. jospä mä sit vaiks viikonloppuna jaksaisin väsätä jonkun postauksen :) edelleen, kertokaa jotain erityisiä, mitä ei välttämättä ole kaikkien blogeissa ja joita mielellään luette -postausideoita? :) ois kiva välillä tehdä jotain erikoisempaa mut mä en koskaan keksi mitään :p

ja sit on kans kiva jos kommentoisitte muutenkin että mitä te näistä tykkäsitte? :) 

~mellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin