sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Muutamia kuvia tältä päivältä

Heissulivei! Tähän postaukseen pistän vähän kuvia jota otimme tänä päivänä, tässä on ehkä 1/10 kaikista kuvista mitä otimme koska eihän tietenkään mitkään onnistu hyvin, vaida on korvat luimussa tai mulla tietty kamala ilme..



ma laav <3

mun pullamaha<3


niin kauniss




tietääks joku hei mitä hevosella noi tommoset pilkut tai täplät on? Vaidalla ei oo ennen ollu tommosia joten mietityttää vaan miksi nyt on. :D ja aika monella hevosella oon tommosiin törmäilly mut mistä mä nyt mitään tiedän hehe
kävi vissii vaa vähä syömäs heinää?




käytiin tänään pellolla loppukävelyillä, siellä on noin ihanaa pitkää heinää ja sitten tuolla on pieni polku jota pitkin voi mennä joka on hyvä juttu, muutenhan tähän aikaan ei saa pellolla kävellä ennen kun noi on kerätty.


babee<3 

Vaida on niiiiiin söpö mut mä tietenkin oon kamalassa virneessä xD. Epäonnistunein kuva tällä kertaa!

Eli siis tänään menin Vaidalla, nyt ei ole siitä valitettavasti kuvia koska äiti ei ollut paikalla kun menin. Mutta siis menin ponilla ilman satulaa kentällä, ja siis kun Vera ratsasti Vaidalla kun oltiin turkissa, niin ai että poni on ollu makee! Veerallakin poni oli kuulemma ollut superkiva ja reipas. Tein tänään vähän pohkeenväistöjä ja paljon voltteja, suunnanmuutoksia yms. Poni oli todella energinen ja ihanan pehmeä.

Maanantaina mun pikkusiskolla tunti, tiistaina menen minä ja keskiviikkona celina eli pikkusiskoni menee meidän tallilla oleviin kilpailuihin jotka on tarkoitettu vain meidän tallilaisille ja semmoisille joilla ei ole aluelupaa, siellä mä olen sitten töissä ja luultavasti kuvailen ratoja.


2 kommenttia:

  1. oon kuullu että sanotaan niiden olevan onnellisuuden lantteja, eli meinais että hevonen on onnellinen :D

    VastaaPoista

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin