perjantai 22. helmikuuta 2013

#5 maastoiluu ja vähä erikoista

Moromorooo

kävin tänää taas vähä maastossa emmin kans :D mentiin ensi semmost pitkää suoraa tietä joka oli varmaa 300 m pitkä ? en tiiä :D mut siis mentiin sitä siinä edestakas ja ravattiin yms (: no sit mentiin kans hetki kentällä ja sit käppäiltiin siinä ympäriinsä ja kaikkee :D sit mentii talliii & riisun satulan ja suitset ja harjasin vaidan. sit mentiin kattoo maneesiiin jotai estevalmennusta ja menin kotiin. sori ku tää on tämmöne vähä lyhyt :D nyt ei tulllu mitäää kuvii tänpäiväsest, mut sit emmi kuvas ja aiko tehä videopostauksen omaa blogiinsa niist videoist mitä tehtii ;D mut laitan ne aikasemmat maastokuvat mitä mä teille lupasin, ni laitan ne tonne alaspäi (: 

mut nyt teen tämmösen 20 totuutta ittestäni ja heppaelämästäni, haastan muutaman tyypin samaan ;) 

1. oon tämmöne heppatyttö
2. oon ratsastanu VASTA kolme vuotta !!!!!
3. käyn laakspohjassa<3
4. en oo hyvä uskonnossa
5. tykään leipoo
6. omistan canon eos 1100D 
7. rakastan kuvaamista
8. oon nyt yksin
9. oon vaihtanu kerran tallii
10. en mee kesälä millekkää leiriile /:
11. aijon alkaa täst pikkuhiljaa kisaamaan
12. kaikki kilpailuissa mun esteradat on ollu puhtaita ( 6:dessa estekilpailuissa oon menny)
13. mul on tylsää
14. en keksi enää mitää XD
15. omistan paljon ihania kavereita<3
16. tallikamutki on ihania<3 (;
17. kuvaan paljon hevosia
18. mul on estetunti kerra viikossa
19. oon tippunu 7 kertaa
20. oon sitä mieltä että jes tää loppu ny

haastan: Amandan ja Essin ja toisenkin essin  :)

mut nyt täs on nyt näit tiistain maastokuvia (:



hihi älkää kattoko ilmettäni (; 

mutjoo tämmöne tälläkertaa, kertokaa minkälaisii erikoispostauksii haluisitte ? (; mut jooo heipsheips! 

~ melllllu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin