sunnuntai 17. helmikuuta 2013

#1 Tallillaolemistaaa 17.2.2013

Moikka kaikki ! oon nyt uus bloggaaja , teen postauksia mun ponista ja ratsastuksesta miten oon menny yms. (: Yritän tehä ainaki joka toinen päivä tänne jotai :Dd mut nyt laitan kuvii tänpäivän tallipäivästä ja mitä tein tänää !


Mentiin päivällä tallille, koska oltiin testattu satula-autosta muutamaa koulupenkkii ja muutamaa este. Ni tultii palauttaa ne satulat ny sitte, ostettii yks este- ja koulusatula:) sit menin kattoo vaidaa kun se oli tarhassa. :) 

 
siellä mua odotti pikkunen joka söi heiniä (: (riimu tilattu hööksistä, 9.90 e)


minä ja vaidaa (: 





mä niiiiiin rakastan Vaidan jalkoja <3 ne on jotenki vaan nii ihanat d;

En nyt räpsiny enempää kuvii, mut tuun kumminki illemmalla viel ratsastaa, ku mull on koulutunti ni vois ottaa taas vähä kuvii (: 

tälläst tänää :D mutjooo moikka ! 
~  Mellu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin