perjantai 18. huhtikuuta 2014

Pikaisesti kuulumisia


Moikka! Jes, nyt on pari päivää koulusta lomaa ja ilma on lämminnyt kivasti! Tässä postauksessa kerron teille vähän vaan kuulumisia, materiaalia ei oikein ole joten siksi tästä saattaa tulla vähän tylsähkö postaus. Tein torstain päivästäni videopostauksen tallilla, se sitten saapuu tänne blogin puolelle parin päivän sisällä ;)

Tiistaina mulla oli Iian kouluvalmennus. Tunti oli maneesissa ja meni tosi hyvin. Alkutunnista mun tuntikaverin hevonen alkoi ontumaan ja sitten mulla oli siis yksityisvalmennus, joka oli mulle hyvä juttu. Eli se oli niinkun sen toisen suru, mun onni koska se teki mulle todella hyvää ja kun olin tunnin valvovan silmän alla niin kaikki virheet saatiin korjattua ja poni oli aivan super! Teimme aluksi vain voltteja ja sitten ravi - käynti siirtymiä. Vaidasta tuli tosi pehmeä suusta. Sitten tulimme sitä K.N special ohjelmaa koska ensviikonloppuna mulla on kisat niin se oli hyvä että Iia katsoi rataani ja mun tiet….. Ne oli aluksi aivan kamalat, loivat kiemuraurat meni missä sattuu ja sunmuuta. Sitten Iia päätti laittaa ämpäreita ''teiksi'' eli mun piti kiertää tietyn ämpärin toiselta puolen jotta teistä tulisivat oikeat. Sen jälkeen aloin ymmärtämään että tiet on todella tärkeä ratsastaa oikein. Ja niin mä aijon ratsastaa ensviikonloppuna.

oon luvannu itselleni että meen tänävuonna Vaidalla ainakin yhdet estekisat, joku 70cm :D 
Keskiviikkona pikkusisko ratsasti Vaidalla.

Torstaina mä menin ilman satulaa, kaikkia askellajeja läpi. Tein siis tästä päivästä sen videopostauksen joten en ihan kaikkea kerro. Aluksi siis menin isolla kentällä ja kävelin maastossa aika pitkään ja lopulta menin pikkukentälle vetämään loppuravit ja sitten samalla mentiin vähän puomeja.


mun hieno pikkunen<3




Ravailin ja käveleskelin varmaan joku 30 minuuttia.

Vaida -juu en todellakaan aijo poseerata!

Lopuksi yritettiin ottaa hienoja  ja onnistuneita poseerauskuvia mutta mikään ei onnistunut hyvin. :D Vaida on hyvin niin mulla on tyhmä ilme tai sitten jos mulla on hyväksyttävä ilme niin Vaida näyttää laamalta, eli ei mikään onnistunut. Mut on nää hauskoja! :D

Vaida hyvin - mä hunosti
mut mun söpö prinsessa<3
Alhaalla kuva jossa parhaat kaverukset Vaida & Allu <3 Allu lähtee tänään pois joka on tosi surullista :( . Allu on niin ihana ja hyväsydäminen hevonen, mutta silti vaikka se lähtee niin mä ja Vaida ei koskaa sitä unohdeta!



Joo tästä tulikin aika tylsä postaus mutta halusin kumminkin kirjoittaa teille jostakin! Videopostaus tulossa parin päivän sisällä, nähdään seuraavaksi sen parissa, heippa!

odotan et pääsen takas kisakentille<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Toivon että mietit ensiksi mitä kirjoitat, epäasialliset kommentit poistan heti
-Ennen kuin kysyt minusta/vaidasta niin lue Vaida & Melisa -sivut!
-Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin